W dniu wczorajszym odbył się pierwszy festiwal piosenek YouTube Music Awards (YTMA). Oficjalnym sponsorem tego wydarzenia został koncern Kia, który z tej okazji zaprezentował jeden ze swoich modeli w specjalnej odmianie YouTube.
Kia Soul YouTube powstała we współpracy ze studiem Lux Motorwerks oraz magazynem RIDES. Już po wyglądzie zewnętrznym auta można dojść do wniosku, że tematem przewodnim jest sam serwis YouTube. Podkreślają to liczne naklejki wraz z biało-czerwoną kolorystyką pojazdu. W środku zamontowana jest bezprzewodowa klawiatura (w tylnym podłokietniku), a oprócz tego Kia daje również możliwość nagrywania filmów o rozdzielczości HD dzięki zamontowanej kamerce internetowej.
Nie zapomniano także o zestawie iPadów Mini oraz Macu Mini wyposażonych w dostęp do szybkiego Hot Spotu WiFi. Całości unikalnego charakteru z pewnością nadają spore jak na ten samochód felgi z oponami o niezwykle cienkim profilu. Festiwal YouTube Music Awards odbył się w dniu wczorajszym w Nowym Jorku i był to pierwszy tego typu festiwal, a jego transmisję można było śledzić naturalnie za pośrednictwem serwisu internetowego YouTube. Pośród głównych zwycięzców znaleźli się Taylor Swift, Eminem i duet Macklemore & Ryan Lewis.